Norsk agilityforening - interesseorganisasjon for agilityNorge

Mandag 30. mars 2015. Styret Norsk Agilityforening 2015. Melhus, Sør-Trøndelag. Gauldal Hundeklubb. Jeg har idag to border collie - Trikken 10 mnd og Kross 4 år. Har drevet med agility siden jeg fikk min første hund 1989. Begynte min bane som aktiv i Stockholms Hundungdom og ble instruktør på 90-tallet. Jeg har tidligere hatt cavalier king charles spaniel, dv schnauzer, lakelandterrier og australian shepherd. Kontorsjef på Yahoo, hvor HR og økonomi er min spesialitet. Hjertesakønsker for Norsk Agility.

OVERVIEW

This website agilityforeningen.no presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have evaluated nineteen pages inside the web page agilityforeningen.no and found five websites referring to agilityforeningen.no.

AGILITYFORENINGEN.NO RANKINGS

This website agilityforeningen.no is seeing diverging quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for agilityforeningen.no

Traffic ranking (by month) for agilityforeningen.no

Traffic ranking by day of the week for agilityforeningen.no

WHAT DOES AGILITYFORENINGEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of agilityforeningen.no Mobile Screenshot of agilityforeningen.no Tablet Screenshot of agilityforeningen.no

AGILITYFORENINGEN.NO HOST

I caught that a lone page on agilityforeningen.no took six hundred and twenty-two milliseconds to download. Our parsers could not detect a SSL certificate, so I consider agilityforeningen.no not secure.
173.194.207.121

I diagnosed that this domain is operating the GSE operating system.

Norsk agilityforening - interesseorganisasjon for agilityNorge

DESCRIPTION

CONTENT

This website had the following on the homepage, "Jeg har idag to border collie - Trikken 10 mnd og Kross 4 år." Our analyzers viewed that the web page said " Har drevet med agility siden jeg fikk min første hund 1989." The Website also said " Begynte min bane som aktiv i Stockholms Hundungdom og ble instruktør på 90-tallet. Jeg har tidligere hatt cavalier king charles spaniel, dv schnauzer, lakelandterrier og australian shepherd. Kontorsjef på Yahoo, hvor HR og økonomi er min spesialitet."

SUBSEQUENT WEB PAGES

Hope Theatre Nairobi - Home

Wir probten in Kenia und spielten in Deutschland, auf der Fair-Handel-Messe Stuttgart, im Theater Rampe, beim Tennis Grand Prix in der Porsche Arena, bei der Gala der Afrikatage in Ludwigsburg, in Frankfurt, in der Andreasgemeinde Niederhöchstadt und in der Freien Aktiven Schule Stuttgart, wir tanzten mit Ministern, spielten mit Kindern, diskutierten in Schulen, begeisterten tausende Zuschauer, erlebten Freundschaften und fanden Partner für die Zukunft.

Blog de jonesmiss - noir et blanc style - Skyrock.com

Petit montage des gens du stage. Voila alors dans ce montage apparait. Abonne-toi à mon blog! Petit montage des gens du stage.

Maria sin Verden

Eg savner deg sånn! I dag er det 1 år sida du reiste heim til himmelen. Ett år sida eg holdt deg for siste gang. Du var så rund og god og deilig - og då var det så ekstra vanskelig å forstå at du var så sjuk på innsida. Dette er ein av dei siste filmklippa som blei tatt før ho blei innlagt den siste gangen. Dyrebare øyeblikk for oss, som tante Regine har filma 3.